Conversations between eka and me :
E : Hi Adik , how are you ?
M : Oh hi Pincess , never been better .
E : Tapayah nak tipu , mama cakap baby P asyik sakit nak mkn ubat cakap dadah pastu lari apelah .
M : HA-HA tu agenda lebih , mcm tak kenal mama dia kan syg aku lebih
E : elehhh gedik so buat ape ni ?
M : tgk tv , bosan gilaaaaa bila nak balik ?
E : dh lama tgk cite ape ? mana boleh balik skrg kan aku busy with last semester
M : tah cite ape kt tv3 terowong tajuk dia , balik jelah ckp kt prof adik sakit -.- mwehehe
E : oh so klu adik sakit semua boleh balik rumah lah ? banyak cantik ckp je ah rinduuuu kt pincess
M : euwww please ade ah sikit , wey along dh balik
E : from NewZie ? beli ape untuk aku kambing ada tak ? ckp along imissher
M : kambing pun tk larat nak angkt kaykay -,-
E : elehhh imissyoutoobabyprincesssss jgn lupa makan ubat nnt sape nak jaga aku masa tua kauuuu jugak
I really miss her though so much until i look through old photos of us , dari kecik rapat dgn dia . Dulu i love chicken wings so much *undescribable* sampai mama terpaksa asingkan for me tapi because of her I fell in love with peha which is my fav part of ayam sampai sekaranggg . I look up to her like a little baby sister , everything she did I'll follow her footsteps . Even we used to fight sbb aku asyik tiru dia buat segala benda sampai dia fed up sorry kakak Iloveyou thats why I'm following you sampai nak ke tandas :P Setiap kali dia keluar aku mesti nk ikut macam lintah wa cakap lu . Tak boleh pisah HAHA i remember masa tuh nak raya and mama buat kan our baju kurung sama corak sama colour sama sebijikkk troLOLOL i love it tapi eka muncung gila sampai dia merajuk punyalahhh tak suka aku sama dgn dia . So the conclusion is susah senang dgn kau princess , masuk tidur bangun tidur dgn kau , makan pakai sama dengan kau , demam sakit dgn kau sampai sekarang i cant forget . Remember dlu masa kecik aku selalu sakit kaki every night menangis and you're the one nyanyi kan lullaby and picit kan sampai i fell asleep bila fikir balik all those sweetbitter times with you I felt lucky to have such a good strong outrageous sister like you and I couldnt replace any of us siblings with anyone else in the whole wide world . I just want you to know you're the best and beautiful so you deserve much better . IloveyouisthethreewordsIalwayssaytoyou :') satu hari nanti if I'm gone and who knows jangan lupa baca all these things I wrote and keep that pretty smile my princess <3 Be happy



No comments:
Post a Comment